現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
食完辛辣麵之後即刻食雪糕會唔會痾爛屎???
20 個回應
打丁的地獄

[???]
或者其他好辣既野都得


#good2#1    #bad#1  
標籤:
會死(好似係)


好似會


會死(好似係)

@_@sq @_@sq @_@sq


唔會,雪糕嘅奶同糖會解辣。


打丁的地獄


個胃會爆炸


會死(好似係)

@_@sq @_@sq @_@sq

@_@sq @_@sq @_@sq


會死(好似係)

@_@sq @_@sq @_@sq

@_@sq @_@sq @_@sq

@_@ 第一次聽


冇關係
會痾只係上腸道廢


咁咪屙硬屎人士佳音#hehe#bg
申:最近屙硬屎,幾經辛苦谷出果舊硬屎先屙軟屎,唔知點解:~(sg
飲唔夠水?但又已經飲好多....


咁咪屙硬屎人士佳音#hehe#bg
申:最近屙硬屎,幾經辛苦谷出果舊硬屎先屙軟屎,唔知點解:~(sg
飲唔夠水?但又已經飲好多....

食唔夠菜?


食完煮起咗3個鐘嘅辛辣麵之後即刻食係太陽底下爆曬1個鐘嘅雪糕應該會


咁咪屙硬屎人士佳音#hehe#bg
申:最近屙硬屎,幾經辛苦谷出果舊硬屎先屙軟屎,唔知點解:~(sg
飲唔夠水?但又已經飲好多....

食唔夠菜?

可能係..........


咁咪屙硬屎人士佳音#hehe#bg
申:最近屙硬屎,幾經辛苦谷出果舊硬屎先屙軟屎,唔知點解:~(sg
飲唔夠水?但又已經飲好多....

水多有食生果都係咁通常係D難搞腸胃慢性病
餐後盡量挺直小腹睇下有冇改善


咁咪屙硬屎人士佳音#hehe#bg
申:最近屙硬屎,幾經辛苦谷出果舊硬屎先屙軟屎,唔知點解:~(sg
飲唔夠水?但又已經飲好多....

水多有食生果都係咁通常係D難搞腸胃慢性病
餐後盡量挺直小腹睇下有冇改善

買左大蕉,益力多,西梅乾
另盡量保持輕鬆心情
希望能回復屙軟屎狀態 :)2fn


會胃癌


飲凍汽水會


飲香蕉奶


未必關事

雪糕有牛奶成份, 如果你有乳頭不耐症

就算唔食辛辣麵都會痾爛屎的.


咁咪屙硬屎人士佳音#hehe#bg
申:最近屙硬屎,幾經辛苦谷出果舊硬屎先屙軟屎,唔知點解:~(sg
飲唔夠水?但又已經飲好多....

水多有食生果都係咁通常係D難搞腸胃慢性病
餐後盡量挺直小腹睇下有冇改善

買左大蕉,益力多,西梅乾
另盡量保持輕鬆心情
希望能回復屙軟屎狀態 :)2fn

飲水都好緊要,唔夠水,會乾好多


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 18:38
今天貼文總數: 444 | 累積文章數目: 7,502,251

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.