現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
209 個回應
食小D膠啦

Silo S2 有無人有睇? #hoho#


#good2#1    #bad#1  
標籤:
#oh#


睇完S1懶得等, 上網睇埋本書之後講乜[sosad]


S2 有D拖戲,
女主角戲份少咗


睇完S1懶得等, 上網睇埋本書之後講乜[sosad]

洗唔洗[sosad]
睇英文?


S2 有D拖戲,
女主角戲份少咗

真 女主角戲份少左好多
變左女主角個邊 同silo個邊 各一半咁同時發展


另外等緊Severance S02


另外等緊Severance S02

無睇 好似幾有趣:O


S2 有D拖戲,
女主角戲份少咗
[sosad]
女主角又要爬繩 又要潛水 辛苦到呢…


另外等緊Severance S02

有無睇 The Peripheral ?
明明個題材幾正 但無俾人續訂:-(


啲毒咁勁,但係落水又冇事喎…

係咪外星人實驗場黎?


另外等緊Severance S02

有無睇 The Peripheral ?
明明個題材幾正 但無俾人續訂:-(


有睇


唔睇了,只睇s1。


啲毒咁勁,但係落水又冇事喎…

係咪外星人實驗場黎?

唔知啦 知既唔好劇透


另外等緊Severance S02

有無睇 The Peripheral ?
明明個題材幾正 但無俾人續訂:-(


有睇

無S2 好可惜:-(


唔睇了,只睇s1。

y?#oh#


#hoho#


S2 有D拖戲,
女主角戲份少咗


睇完第一季,唔係太有興趣睇第二 :-(


另外等緊Severance S02


呢套第一季吸引到人追 #good#


另外等緊Severance S02


呢套第一季吸引到人追 #good#

遲下睇先


睇黎17號silo 真係仲有其他人#oh#


想講女主角個邊 對個劇情無乜大幫助[sosad]
真係純粹睇佢係個邊整野冒險咁#oh#


想講女主角個邊 對個劇情無乜大幫助[sosad]
真係純粹睇佢係個邊整野冒險咁#oh#


其實都估到要拖到最後一集先返去救班舊倉友


想講女主角個邊 對個劇情無乜大幫助[sosad]
真係純粹睇佢係個邊整野冒險咁#oh#


其實都估到要拖到最後一集先返去救班舊倉友


sorry, 我未睇, 只係9估


想講女主角個邊 對個劇情無乜大幫助[sosad]
真係純粹睇佢係個邊整野冒險咁#oh#


其實都估到要拖到最後一集先返去救班舊倉友


sorry, 我未睇, 只係9估

唔知會唔會真係拖到最後一集番去 見到班友就完S2 [sosad]


#hoho#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 0:55
今天貼文總數: 550 | 累積文章數目: 7,502,357

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.