現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 創意台內。

跳至第

發起人
宜家啲人都幾癲,坐地鐵個袋霸多個位仲話人
6 個回應
KOFans

https://upload.hkgolden.media/comment/mbqwjo5y.wiwd0cwwrxt.pv3penyosvq.s1a.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/zvysgk44.2trhueabsc5.3y5zvq1y5f2.z3w.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/vnkagj0z.fhupogkjtie.jwygkqnuqjt.po3.jpg


#good2#0    #bad#0  
標籤:
唉...我日日翻放工都要撘東鐵,成日都遇到啲咁嘅閪人,仲個個都以為自己啱晒,唔知幾時先可以擺脫咁嘅生活..


港女更霸道 比起國內


真香港人先會咁


咁嘅女都影得一餐[sosad]lm


影相果個肥向左走向右走到


因為你無操肌 一腳伸個袋落地就搞掂


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 5:48
今天貼文總數: 306 | 累積文章數目: 7,502,374

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.