現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
呢個人講香港係無鮮奶的都係奶粉加水沖 真唔真?
114 個回應
大南街公子

見Facebook啲台灣人討論牛奶價錢問題 見到有個香港人爆料

https://upload.hkgolden.media/comment/hn5bedw5.lprmvqgwxuy.sziegp1mcnq.xel.jpg

原Post
https://www.facebook.com/xiao.s.feng/posts/pfbid0TLmJaXBsZaRcaZD889YEjaZff7YycmW12raHtGZDgmUXfLnyAcqnNmHMuvxfz1NLl


#good2#6    #bad#3  
標籤:
万刀甲走得太前



維記十字牌都係用生乳


https://upload.hkgolden.media/comment/odkve3k2.54qyhdpcufn.ppp3com1rmn.sfw.jpg


https://resource02.ulifestyle.com.hk/ulcms/content/article/ogimage/2023/05/20230529115016_3c4817fd0a73064e5b88f3723dcc092976ea6dbc.png


唔係簡單D睇個描述牛奶飲品同鮮牛奶就分得出咩
點解好似新大陸咁


以為台狗發神經, 點知香港人黎:o)


條傻閪係咪含台狗向左走向右走含傻咗[sosad]


智向左走向右走障, 惠康保利1L都唔使25蚊:o)


4.3以外都係垃圾


啲台狗嘈緊台灣新鮮牛奶貴
又吹奏佢地無大陸奶進口


咪玩啦,日本嘢香港都係廿幾蚊就有
台仔唔敢認第一要屈人貴過自己


咁「十字牌牛奶」係咪向左走向右走嘢來?[sosad]

舖頭凍櫃 (巴士德消毒) 同架上盒裝 (超高溫消毒) 嘅都係鮮奶
寫 "牛奶飲品" 嘅先係粉劑再沖水, 但會係因為要調成特製味道, e.g. 朱奶


牛奶以前都有分金蓋銀蓋
個分別,你地問返間公司


咁「十字牌牛奶」係咪向左走向右走嘢來?[sosad]

舖頭凍櫃 (巴士德消毒) 同架上盒裝 (超高溫消毒) 嘅都係鮮奶
寫 "牛奶飲品" 嘅先係粉劑再沖水, 但會係因為要調成特製味道, e.g. 朱奶

只要有信從,就有十字鮮奶
阿里lu ya


香港仲有無乳牛?有都去左上海街呠蘭街開工啦


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數


香港不嬲有班人好鍾意唱衰香港,有啲係真冇腦,乜都唔識但係總之就覺得香港咩嘢都係垃圾。有一啲就係知香港嘅好嘢,但係唔可以接受香港係好,會專登講大話唱衰香港


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係唔使雪


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪



日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔向左走向右走平#ass#


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪


而家超市已經好向左走向右走興
將啲uht牛奶擺落雪櫃扮巴士得鮮奶呃傻仔


見Facebook啲台灣人討論牛奶價錢問題 見到有個香港人爆料

https://upload.hkgolden.media/comment/hn5bedw5.lprmvqgwxuy.sziegp1mcnq.xel.jpg

原Post
https://www.facebook.com/xiao.s.feng/posts/pfbid0TLmJaXBsZaRcaZD889YEjaZff7YycmW12raHtGZDgmUXfLnyAcqnNmHMuvxfz1NLl





哦!其實好好啦~
中國的都係工業奶精加水沖 呀!


香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

UHT最正係開封前唔使雪


而家超市已經好向左走向右走興
將啲uht牛奶擺落雪櫃扮巴士得鮮奶呃傻仔

批傻的嗎睇到日本做就以為係高級嘢


日本啲牛奶無乜特別值得吹奏,去北海道農場飲過都唔覺,同歐英澳紐比。
而且香港人講日本奶都係鍾意佢哋啲高價uht奶:o)

大陸奶源/大陸奶落到嚟都唔向左走向右走平#ass#

你未飲過好嘢啫
我喺北海道揸車11000km
都有幾支好飲


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 0:43
今天貼文總數: 542 | 累積文章數目: 7,502,349

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.