現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
中國考生針孔攝錄機入考場 全級700人重考
33 個回應
Endeavor2

Member
【中國學生針孔攝錄機入考場 偷拍試卷上抖音 炫耀作弊耳機】
【累悉尼大學全級700人重考 大學開除涉事中國人 或遭驅逐出境】

澳洲兩大頂尖名校爆發嚴重學術誠信醜聞。2026年6月11日早上8時,雪梨大學(University of Sydney)商科核心必修科「微觀經濟學導論」期末考試開考,該科佔總分高達五成,共700多名學生應考。詎料開考不久,完整試題畫面竟同步流傳至中國社交平台「抖音」。

涉事貼文公然炫耀「線下考試神器」,透露洩題者佩戴偽裝成襯衫鈕扣的微型偷拍相機及隱形無線耳機,成功繞過安檢實拍原題。影片更自帶精準時間碼,與考場開考時間完全吻合。

高科技渠道滲透兩大名校

多名應考學生向澳洲《每日電訊報》(The Daily Telegraph)證實,網傳試卷與原題完全一致。經調查溯源,涉事帳號於6月9日亦曾上傳墨爾本大學(University of Melbourne)線性代數考試的偷拍影片,顯示該高科技作弊渠道已同時滲透澳洲兩所頂尖學府。

校園引發公憤 校方怒斬:最重驅逐出境

事件在Reddit及校內論壇引發公憤,大批學生痛斥苦讀成果被作弊者抹殺,強烈要求安排重考以示公平。

雪梨大學校長馬克·斯科特教授(Prof. Mark Scott)已親自牽頭成立專項調查組,追查偷拍學生、幕後組織及安檢漏洞。校方強硬表明「零容忍」,涉事學生一經查實,將面臨開除學籍、取消學生簽證,嚴重者將被澳洲當局直接驅逐出境。

為保障公平,校方已備妥新試卷,將安排全體學生補考。澳洲高等教育標準局(TEQSA)亦已介入,呼籲各大院校升級考場管控,應對新興技術的挑戰。


#good2#19    #bad#0  
標籤:
間碟嚟喎


Chink fatigue.O:-)


共榮圈#yup#


中華考威#hoho#


若能G[sosad]cl


作弊仲咁陽 抵啦:o)


科技大國[sosad]


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]


中華cheat威


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]


出貓都係考試技巧嚟[369]ks


中國學生完美示範一粒老鼠屎玩死699人


考多次好事泥


出貓都係考試技巧嚟[369]ks

中忍考試#yup#


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]


selling products

分分鐘另一 space x


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜勁外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜勁外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去


作弊仲咁陽 抵啦:o)

賣產品


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜勁外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去

聽聞澳洲大學易入難出
考唔掂就只可以不停repeat
有壓力都正常
不過econ 1001喺香港真係舊制中五野黎
咁都讀唔掂不如慳左啲錢食利息再送左外賣過世算啦


應該唔止Econ 1001 啦,只係呢科被發現姐


香港D中學生讀到死下死下,先R到個大學學位
但大陸D大媽淘寶買張cert,就可以做個碩士研究生,仲要上小紅書大鳴大放
都痴勁線:o) :o)


四大國技,尊重下中國文化好喎。


文化輸出[sosad]


ECON 1001 都要作弊...算吧啦... 讀嚟做乜[sosad]

有班隨時連I go to school by bus都搞唔掂[sosad]

跟本一大堆所謂学霸、海歸名校畢業,十居其九都係用呢d賤招拎個學歷回国:o) 識好多乜勁外國名校degree、phd 某國人,連日常生活英文都未講得掂,你叫我信佢自己完成到一個全英語教學嘅大學課程?[sosad] 冇話咩讀黎做乜,佢幾年內每份essay, 考試全部請槍,佢有的是錢,你吹咩[sosad]

澳洲唔係大陸學生首選 多數都係入唔到美英先過去

聽聞澳洲大學易入難出
考唔掂就只可以不停repeat
有壓力都正常
不過econ 1001喺香港真係舊制中五野黎
咁都讀唔掂不如慳左啲錢食利息再送左外賣過世算啦

應該係強國人慣左出貓
大陸考試睇得好實 澳洲反而容易d


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 0:43
今天貼文總數: 542 | 累積文章數目: 7,502,349

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.