現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
香港在《2026年世界競爭力年報》排名上升至全球第二位
26 個回應
阿魯卡(半退)

香港在《2026年世界競爭力年報》排名上升至全球第二位

https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1859033-20260618.htm


#good2#2    #bad#7  
標籤:
HK NO 2 #yup#


啱啱獅子又畀老美罰。
走$係啊。


又使咗幾多錢?


𨳒Auntie臭閪啦
咁勁咁威,人工只加 2%?
厄你呢啲弱智佬就得
[sosad] [sosad] [sosad]


第一位新加坡隻字不提:~(bg


一堆垃圾IPO造數[noic]cl


又使咗幾多錢?

香港超越瑞士之後 , 大升唔係好奇


第一位新加坡隻字不提:~(bg


大陸痴線佬阿魯卡唔知新加坡係咩嚟:-(


#yup#


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

阿魯卡呢啲,身家同創富者差不多,邊會有女吼啊
冇女,又點戴綠帽啊?:-( :-( :-(


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D


條痴線佬而家以為靠標題就可以做英雄
其實次次都俾其他巴打笑7佢
好似今次明明係新加坡第一, 條痴線佬仲好意思死推爛推#hehe# #hehe# #hehe#


高級行政


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

阿魯卡呢啲,身家同創富者差不多,邊會有女吼啊
冇女,又點戴綠帽啊?:-( :-( :-(

佢哋「中立嘅」藍絲嘢都唔使講證據,自己話係就係囉,咁我個名都證明咗佢真係戴咗綠帽喇!:D


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

阿魯卡呢啲,身家同創富者差不多,邊會有女吼啊
冇女,又點戴綠帽啊?:-( :-( :-(

佢哋「中立嘅」藍絲嘢都唔使講證據,自己話係就係囉,咁我個名都證明咗佢真係戴咗綠帽喇!:D

你啱 #good# #good# #good#


𨳒Auntie臭閪啦
咁勁咁威,人工只加 2%?
厄你呢啲弱智佬就得
[sosad] [sosad] [sosad]


真,呢啲只係比廢老打飛機,阿魯卡竟然當係寶。咁勁應該有錢淨 ? 派錢囉


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

我知你被人踢爆, 大陸佬戴綠帽 個 大陸佬 就係你[nuts369]


高級行政

香港都好好景 ,

連升3年




條痴線佬而家以為靠標題就可以做英雄
其實次次都俾其他巴打笑7佢
好似今次明明係新加坡第一, 條痴線佬仲好意思死推爛推#hehe# #hehe# #hehe#


繼續推就啱喇:D


高級行政

香港都好好景 ,

連升3年


看來香港仲會再升


高級行政

香港都好好景 ,

連升3年


看來香港仲會再升

升做-1?


#yup#


乜樓主畀人笠咗綠帽,仲好意思上嚟獻醜呀?:D

我知你被人踢爆, 大陸佬戴綠帽 個 大陸佬 就係你[nuts369]


弱智到語無倫次 #ng#






:O


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 4:50
今天貼文總數: 301 | 累積文章數目: 7,502,369

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.