現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
【片】衰過大陸:日出康城新落成期數,外牆做乜搞成咁……?
42 個回應
食旗牙

#good2#6    #bad#0  
標籤:
藝術嘅嘢
我哋識條鐵:-(lm


鄰國標準呀~~~


日出康城被大陸人評成垃圾 la


我識人住,全搬走


心曠神怡#yup#


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYc5Hu6lJg_Jy8tYEBgXhUIq7viTt5BwWEXw&s


都係果班求求其其既大陸佬,做出黎既肉肉酸酸,好正常。


唔爛又點大維修?


返執都唔駛比錢
不過住吊船樓換冷氣就和味#yup# 換2次分分鍾貴過大維修


https://dw-media.tkww.hk/epaper/tkp/20201031/TXT_JPG/hd-1.jpg

13期要年底


吊船樓住落真係唔work


https://dw-media.tkww.hk/epaper/tkp/20201031/TXT_JPG/hd-1.jpg

13期要年底


將軍澳好似垃圾站咁~


返執都唔駛比錢
不過住吊船樓換冷氣就和味#yup# 換2次分分鍾貴過大維修

https://www.wuchatprop.com.hk/wp-content/uploads/2026/06/WEB-1.jpg


吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計


將軍澳太潮濕


基層想報復社會, 然後老細拖糧走數, 完美因果[sosad]


康成區D 樓太密集 , 好壓迫


https://upload.hkgolden.media/comment/kxw2rxnw.xekbgw2hgfi.tpsm3tys2xe.lew.jpg


將軍澳太潮濕


落雨水浸


https://upload.hkgolden.media/comment/kxw2rxnw.xekbgw2hgfi.tpsm3tys2xe.lew.jpg

心震不月租 7000 住 900 尺,唔係貢 2


吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

新樓入伙包幾部冷氣機 牌子無謂講 ; 三年壞 , 換機安排租用吊船 先落斬出血 ; 換完一部 , 下年又壞第二部 , 無窮中伏 [sosad]cn


吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

新樓入伙包幾部冷氣機 牌子無謂講 ; 三年壞 , 換機安排租用吊船 先落斬出血 ; 換完一部 , 下年又壞第二部 , 無窮中伏 [sosad]cn

有$買樓冇六皮換機.......:o) :o)


最衰都係黑


吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

吊船樓即係點?#adore#


吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

新樓入伙包幾部冷氣機 牌子無謂講 ; 三年壞 , 換機安排租用吊船 先落斬出血 ; 換完一部 , 下年又壞第二部 , 無窮中伏 [sosad]cn

有$買樓冇六皮換機.......:o) :o)

6677,叫人裝機,連裝機果個都話「錢唔係貢樣駛」


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 0:43
今天貼文總數: 542 | 累積文章數目: 7,502,349

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.