現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
沙田龍華酒店苦呻生意冷清 老闆娘變賣物業補貼+收入僅夠「養員工
86 個回應
40年前老豆大陣丈一家由荃灣入去食, 唔平, 但好好食, 乳鴿一流.
20年前家姐帶隊去食, 唔貴, 但已經食唔返, 衰向左走向右走過一般酒樓[banghead] [banghead] [banghead]


之前有人同佢合作賣燒雞好快就散band
燒雞果個好隱晦咁話龍華,唔知咩事
可能龍華本身都有d問題

不過佢個位辟到咁預左冇得做
其實唔難食不過差唔多成舊水一隻鴿
以佢位置 應該要特平
偏偏佢就特貴[sosad]

唔好話大陸
香港比都貴人2倍
但成品就得70 80分 仲要話係招牌
點叫人撐


越做越差
啲乳鴿完全唔覺有咩特別


當年雙鎗雄就係喺呢度比洪興標哥殺死@_@

浦你阿嬤#yup#


當年雙鎗雄就係喺呢度比洪興標哥殺死@_@


你都有睇呀? 套戲笑到Hi Hi [sosad]


之前有人同佢合作賣燒雞好快就散band
燒雞果個好隱晦咁話龍華,唔知咩事
可能龍華本身都有d問題

不過佢個位辟到咁預左冇得做
其實唔難食不過差唔多成舊水一隻鴿
以佢位置 應該要特平
偏偏佢就特貴[sosad]

唔好話大陸
香港比都貴人2倍
但成品就得70 80分 仲要話係招牌
點叫人撐


入得去食,貴不是問題,容龍不平

問題係唔好食,老娘都批~


餐廳遂推出要價$888的懷舊四人餐「救亡」,套餐包含四菜一湯,有上湯龍蝦伊麵、招牌乳鴿(2隻)、清蒸海斑、金銀蛋浸菜苗及鮑魚雞松茸雞湯。


山長水遠為食兩隻鴿有些無聊


越做越差
啲乳鴿完全唔覺有咩特別

老闆唔係做廚房 一換人保持唔到水準就慢性Stop la
有時都唔明老闆d心態
間舖係心血 係想保住
但唔出力改革 邊會反到底
野食貴 質素一般 性價比低 賣相打唔到卡
收支緊緊平衡都話養住班員工丫
每個月貼錢貼到要賣家產 傳都成幾千萬
咁有乜為先


睇左人地d片
其實睇唔出比左幾多心機做
個場除左條燈籠路 大部分都殘殘舊舊
d野食賣得貴 但質素又冇預期咁好
有d連合格線都未必有
食情懷都唔係咁食喇

咁向左走向右走僻 本地人撐都係3分鐘熱度係要靠遊客 但依家啲遊客都唔岩呢類 投資幾多 食物幾優質都係等死


越做越差
啲乳鴿完全唔覺有咩特別

老闆唔係做廚房 一換人保持唔到水準就慢性Stop la
有時都唔明老闆d心態
間舖係心血 係想保住
但唔出力改革 邊會反到底
野食貴 質素一般 性價比低 賣相打唔到卡
收支緊緊平衡都話養住班員工丫
每個月貼錢貼到要賣家產 傳都成幾千萬
咁有乜為先


同的士一樣,人工低,日做 20h ,無人入行

臘腸 6 萬都無人入

https://collection.news/appledaily/articles/3GMYLA6Z2ZBQBW4PT335MK6EHM


位置已經係死症
味道亦都唔值得為左佢而行去食 [sosad]


$98 乳鴿王?
稻香 $98 自助火鍋,連茶錢 120 有找
依家晚晚煮爆場喇
消費衰退降級架喇
你適應唔到,去買美債算啦

招牌?
人地四個大字,唔夠 30年都收左皮
覆巢之下 焉有完卵
早死早超生啦O:-)


以前賺咁多又唔見拎d錢執下裝修,而家溶溶爛爛,賺錢個陣淨係識買樓。
以前賣得貴,呃到人 係一件事,但今時今日講 性價比,而且而家都唔係好似以前咁做得特別好食,而家只係普通乳鴿,仲諗住賣貴d賺大錢,咁等死啦。 唔會可憐呢類食古不化嘅老奸巨滑。


每當變夕陽 便知時光去



員工:直接派錢好過啦:o)

行行企企,冇乜嘢做又一日
其實都 ok 喇:)


98蚊隻乳鴿:o) 會唔會好食過返廣州食果啲


「我可以將呢塊地(龍華酒店)賣咗佢,賺錢然後安安穩穩過我退休生活。但係我冇猶豫,我將三個物業賣晒,三千幾萬,用來守住呢個88年嘅招牌。

6677,e 個唔係梨責任,責任全在 __ 方


今時今日,責任全在 __ 方

個人係無必要攬上身


其他野唔講
龍華最向左走向右走大鑊既位 就係由火車站去龍華 要行[sosad]


坐的士去都要行一餐[sosad]


啱啱睇咗sunny哥哥去食
啲食物似乎相當一般


食乳鴿寧願去強記,龍華又貴又偏僻


食乳鴿寧願去強記,龍華又貴又偏僻


98蚊隻但皮都唔脆摘不掂


越做越差
啲乳鴿完全唔覺有咩特別

老闆唔係做廚房 一換人保持唔到水準就慢性Stop la
有時都唔明老闆d心態
間舖係心血 係想保住

但唔出力改革 邊會反到底
野食貴 質素一般 性價比低 賣相打唔到卡
收支緊緊平衡都話養住班員工丫
每個月貼錢貼到要賣家產 傳都成幾千萬
咁有乜為先

仲停留響人礦思維


:O


啱啱睇咗sunny哥哥去食
啲食物似乎相當一般

詠黎都差


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 27/6/2026 6:21
今天貼文總數: 373 | 累積文章數目: 7,503,605

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.