現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 財經台內。

跳至第

發起人
港股係乜拎野事日日跌
18 個回應
佳奈子

睇圖係無晒支持位
直指20000樓下[sosad]


#good2#0    #bad#0  
標籤:
沒事兒沒事兒


睇圖係無晒支持位

支持位 咪 14597 同 10676


睇圖係無晒支持位

支持位 咪 14597 同 10676




由萬八升上來 而家都仲有大把水位呀


10676 #good#


跌唔係問題
跌最多先係問題xx(

https://upload.hkgolden.media/comment/kptmhvov.fsnrqooa42z.y3ocplg1dms.sq5.png


假仔幾時十幻 [???]


多謝阿爺

因為以後只可以透過港股通合法買香港股票

內地人要清倉券商戶口,銀行戶口啲貨
全部內地人券商/銀行戶口啲貨淨係可以賣...人為造成嘅股災

P.S.
港股通開通權限前20個交易日,證券與資金帳戶日均資產不低於 50萬元人民幣(不含融資融券融入資金)
港股通交易成本都高好多

https://upload.hkgolden.media/comment/uuo0z4v1.sv3t3hfk4rm.3h0bimrdffz.aus.jpg


港股真係佳神你拎生命值硬撑都未必識反彈 [sosad]lm


跌唔係問題
跌最多先係問題xx(

https://upload.hkgolden.media/comment/kptmhvov.fsnrqooa42z.y3ocplg1dms.sq5.png

日韓台都識,美股夜盤都升緊
係香港不吃外國勢力這一套#good#lm


1.國安法
2.近期轉哂班狗上任所有重任
3.大陸唔比錢流出買股票全部收歸國有
4.美股牛向左走向右走到Hi Hi勁買都嬴 , 又有科技股 , 香港果啲垃圾scam...


1.國安法
2.近期轉哂班狗上任所有重任
3.大陸唔比錢流出買股票全部收歸國有
4.美股牛向左走向右走到Hi Hi勁買都嬴 , 又有科技股 , 香港果啲垃圾scam...

咩向左走向右走技術分析都唔駛睇,開市你慢少少170蚊樓下勁買SPCX都賺緊錢[sosad]lm


連日落大雨,
將銀紙拿走防止浸濕[flowerface]


跌唔係問題
跌最多先係問題xx(

https://upload.hkgolden.media/comment/kptmhvov.fsnrqooa42z.y3ocplg1dms.sq5.png

日韓台都識,美股夜盤都升緊
係香港不吃外國勢力這一套#good#lm

Seven過印度[noic]cl


#adore#
得救了


比機會你班Seven Head撈底呀,嗱嗱聲啦:o)


睇圖係無晒支持位

支持位 咪 14597 同 10676

[shocking]lm


因為大師你仲未買入


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 20:34
今天貼文總數: 507 | 累積文章數目: 7,502,574

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.