現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 關
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
以前細個比人教落唔好群古惑仔會學壞 跟讀書人文化高都會學好
9 個回應
gundamb9

https://upload.hkgolden.media/comment/fnen1czr.dxrakk2g0rm.lwlfkwjcuvj.cwh.jpg
O:-)


#good2#0    #bad#1  
標籤:
所以香港地德道淪喪O:-)


負心多是讀書人


你覺得佢地算讀書人嗎


讀書人好多是自私仆街就真


上樑不正下樑歪


仗義每多掏鳩輩


負心多是讀書人

個位買番嚟嘅[shocking] [shocking] [shocking]


負心多是讀書人

個位買番嚟嘅[shocking] [shocking] [shocking]

回錯:o)


我又唔覺呢d人壞,蠢之麻


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 17:09
今天貼文總數: 429 | 累積文章數目: 7,502,236

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.