現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 關
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
有無高豋男人食過老銅果間x年車仔麵?主打豬腸同豬紅,試過幾正//
17 個回應
水沝淼敪

有無高豋男人食過老銅果間x年車仔麵?主打豬腸同豬紅,試過幾正//


D 蘿蔔無渣同入味//
中匕//
https://upload.hkgolden.media/comment/rmznqanb.ystvio0mbb5.aap1tnrjbn3.rsp.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/aiomwtku.mnje2vnraev.te20mxufksr.24c.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/kergjfhx.1uts4ppbult.hxx4ejeuoce.h3a.jpg


#good2#1    #bad#0  
標籤:
刻骨銘心初戀 金銀情侶套餐


算水準以上
湯夠熱 辣汁夠辣

不過$60蚊碗那渣麵真係唔會成日食


間閪野成日要排隊


車仔麵覩貴晒。。最平都50 亖餸//
算水準以上
湯夠熱 辣汁夠辣

不過$60蚊碗那渣麵真係唔會成日食



有無屎


無食腸同豬紅///

太熱氣同涼///
有無屎



無食腸同豬紅///

太熱氣同涼///
有無屎

我就唔敢再食豬腸了
文x都話有人食到屎


普普通通唔算特別


餸keep到,但湯底都辣汁都差過未做大嗰陣


普通嘢收得貴已經唔使考慮


對面都有間普通車仔面!!!///


以前元朗食過,冇特別


普通嘢收得貴已經唔使考慮


依家成日推特價餐,應該做唔住


以前元朗食過,冇特別

佢裝修咗之後,我就已經冇再食過(好似好多年)
裝修完連情懷都冇埋,冇理由俾我去食


啱啱lunch
味道太濃,唔俾得佢食[sosad]
俾佢​舔少少薯仔夠了
​(頭先要左手一直推開佢,先成功食完飯)
https://upload.hkgolden.media/comment/iwkqvjow.2nzioq2hvwj.rm4qmcvcwpu.cga.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/0p0kjc3j.wcfy2adkpni.gqtcrdrpjil.hmf.jpg
真係
匪夷所思


多唔多爆乳女仔幫趁先?


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 20:34
今天貼文總數: 491 | 累積文章數目: 7,502,298

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.