現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
(晚上特別好食)辛辣麵gold
50 個回應
破麻

https://upload.hkgolden.media/comment/cgus1bte.rmuvfmf22mv.okchhlsknjh.xly.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/fspom2gz.f03z1beoji0.4jacnchbic2.bi0.jpg

有陣牛肉味


#good2#1    #bad#2  
標籤:
附含一包辣油


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(

你唔識煮啫 識煮嘅韓國麵底係Hi打全球的:)
我反而唔中意日本公仔麵 味精重到食完好唔舒服


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(

最佳配搭:
煎蛋 葱花 荽茜 芝士 :P :P :P :P :P :P


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(

你唔識煮啫 識煮嘅韓國麵底係Hi打全球的:)
我反而唔中意日本公仔麵 味精重到食完好唔舒服


係唔差,不過Hi打全球又肯定唔係:o)

(喺香港)買公仔麵要比價位
低價位嗰隻ottogi都係垃圾
唔同價位無得比,日本公仔麵高價位一上就係$25一碗嗰啲


不過泡菜嘢隻辣先閪,
但日本仔嘅辣嘢更向左走向右走Seven閪(任何價位)#ass#

雖然香港人連譚仔隻垃圾辣都食得落,應該共識都係會嫌日本辣垃圾。所以結果鍾意食辣同芝士係會傾向泡菜嘢


其實係咪真係落片裝芝士架
落親都無咩感覺
唔係好有芝味


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(

你唔識煮啫 識煮嘅韓國麵底係Hi打全球的:)
我反而唔中意日本公仔麵 味精重到食完好唔舒服


係唔差,不過Hi打全球又肯定唔係:o)

(喺香港)買公仔麵要比價位
低價位嗰隻ottogi都係垃圾
唔同價位無得比,日本公仔麵高價位一上就係$25一碗嗰啲

我指個麵底 煮起上嚟韓國麵底係煙印過日本
日本麵底反而麻麻地 咁25一碗嗰啲係做到似拉麵 一般就麻麻


不過泡菜嘢隻辣先閪,
但日本仔嘅辣嘢更向左走向右走Seven閪(任何價位)#ass#

雖然香港人連譚仔隻垃圾辣都食得落,應該共識都係會嫌日本辣垃圾。所以結果鍾意食辣同芝士係會傾向泡菜嘢

如果講辣 mama好食啲 不過又係味精好重[sosad] 日本唔識整辣係真[sosad] 勁咁溝


擺嚿豆腐落去做乜膠


其實係咪真係落片裝芝士架
落親都無咩感覺
唔係好有芝味

睇你想點芝士架喎
如果想口感上有芝士味咁緊係片裝啦
如果想湯有芝士味 你應該要買有包芝士粉嗰種 會好食啲


擺嚿豆腐落去做乜膠

:o)


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(


辛辣麵麵質響曬朶好食, 係包味粉口味麻麻#cn#


呢隻即係鬼佬版辛速麵
因為鬼佬唔食得辣最初賣去外國係減辣版
勁難食

後尾搵堆人吹奏。又出返個周年版加返辣
但都係咁向左走向右走難食


韓國麵只認農心浣熊麵(韓版)


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(


辛辣麵麵質響曬朶好食, 係包味粉口味麻麻#cn#

係 係個湯真係麻麻 但係又百搭[sosad]


呢隻即係鬼佬版辛速麵
因為鬼佬唔食得辣最初賣去外國係減辣版
勁難食

後尾搵堆人吹奏。又出返個周年版加返辣
但都係咁向左走向右走難食

唔怪之得有包辣粉
我以前男朋友煮淨係落半包粉仲要溝水
佢覺得我落哂好勁[sosad] 周圍同屋企人講[think]cl


韓國麵只認農心浣熊麵(韓版)

浣熊以前有塊海帶片 唔知韓版仲有冇
而家買好似無咗:-(
其實清拉麵都好食 不過好少地方賣


今日晏晝先食完
佢個麵係要滾住個水落粉煮先好食
唔可以之後落滾水沖粉


韓國麵只認農心浣熊麵(韓版)

浣熊以前有塊海帶片 唔知韓版仲有冇
而家買好似無咗:-(
其實清拉麵都好食 不過好少地方賣

韓版有一大塊 韓國出口版係裁碎哂


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(

你唔識煮啫 識煮嘅韓國麵底係Hi打全球的:)
我反而唔中意日本公仔麵 味精重到食完好唔舒服


係唔差,不過Hi打全球又肯定唔係:o)

(喺香港)買公仔麵要比價位
低價位嗰隻ottogi都係垃圾
唔同價位無得比,日本公仔麵高價位一上就係$25一碗嗰啲

我指個麵底 煮起上嚟韓國麵底係煙印過日本
日本麵底反而麻麻地 咁25一碗嗰啲係做到似拉麵 一般就麻麻

韓國麵好似食橡筋咁


韓狗麵真心難食,口感奇差xx(


辛辣麵麵質響曬朶好食, 係包味粉口味麻麻#cn#

係 係個湯真係麻麻 但係又百搭[sosad]

湯咸到Hi Hi 個麵係好食


honey有冇試過搭厹巴俾唔識的難忍 jar ball ball


加條魚肉腸落去


咁加好食? 濕立立之士#adore#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 21:34
今天貼文總數: 499 | 累積文章數目: 7,502,306

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.