現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 關
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
其實嘉頓啲麵包都幾貴
7 個回應
林明美

透明袋個種空氣方包 夠膽死賣八蚊定九蚊 六片簿一簿 重要勁輕身 食完等於冇食

其他細袋裝麵包 瑞士卷又係 差唔多十蚊 但係得兩啖既空氣

總之 性價比低到負數 完全唔知點解佢可以生存咁耐 超市又大賣
己經唔講營養價值 你話唔飽 但有小小營養都吹你唔漲
佢嘅營養價值完全係零

真係唔知咩人會買佢


#good2#4    #bad#0  
標籤:

端土卷
子實蛋糕
都越黎越貴
:)2fn


良心企業呀,佢就係知麵包蛋糕無益,特登賣貴啲,等你知難而退,食少啲垃圾食物


疫情果幾年加價
一包生命由$10加到$15左右就冇再買過


呢個係工業化下妥協產物:)2fn
正宗麵包店重貴但足料你接受到冇:)2fn


啲人買麵包機返屋企用兩次就封塵


啲人買麵包機返屋企用兩次就封塵

𢭃Jer機:)2fn


鬼叫你窮呀顶硬上


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 21:34
今天貼文總數: 499 | 累積文章數目: 7,502,306

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.