現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇]第15最終季(11月16日完結) SPN討論區暨歡迎痴線佬加入
369 個回應
The Boys (Season 5) 會再合作[shocking]
https://upload.hkgolden.media/comment/gik1qak2.wkw5bse4jje.m4vjcju4oz4.1n3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ui0p1vlc.lwxkghiefou.hs4csq0luxl.bpd.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/kigv0jxi.jkqwh2joygq.gpluz5woutd.fu0.jpg

wtf [shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
竟然可以見到佢地3個再合作?:~( :~(

2026年先有得睇[banghead] ,我可能會追


The Boys (Season 5) 會再合作[shocking]
https://upload.hkgolden.media/comment/gik1qak2.wkw5bse4jje.m4vjcju4oz4.1n3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ui0p1vlc.lwxkghiefou.hs4csq0luxl.bpd.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/kigv0jxi.jkqwh2joygq.gpluz5woutd.fu0.jpg

wtf [shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
竟然可以見到佢地3個再合作?:~( :~(

2026年先有得睇[banghead] ,我可能會追

你本身無睇開?


https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=VI&message=7893643
我開既美劇post#hoho#
silo 同 severance都好睇#good# #hoho#



The Boys (Season 5) 會再合作[shocking]
https://upload.hkgolden.media/comment/gik1qak2.wkw5bse4jje.m4vjcju4oz4.1n3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ui0p1vlc.lwxkghiefou.hs4csq0luxl.bpd.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/kigv0jxi.jkqwh2joygq.gpluz5woutd.fu0.jpg

wtf [shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
竟然可以見到佢地3個再合作?:~( :~(

2026年先有得睇[banghead] ,我可能會追

你本身無睇開?

[banghead]


The Boys (Season 5) 會再合作[shocking]
https://upload.hkgolden.media/comment/gik1qak2.wkw5bse4jje.m4vjcju4oz4.1n3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ui0p1vlc.lwxkghiefou.hs4csq0luxl.bpd.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/kigv0jxi.jkqwh2joygq.gpluz5woutd.fu0.jpg

wtf [shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
竟然可以見到佢地3個再合作?:~( :~(

2026年先有得睇[banghead] ,我可能會追

你本身無睇開?

[banghead]

#oh#


你本身無睇開?

[banghead]

#oh#

太多野追黎睇


你本身無睇開?

[banghead]

#oh#

太多野追黎睇

你有睇咩呀? 上面講既你又無睇[sosad]


你本身無睇開?

[banghead]

#oh#

太多野追黎睇

你有睇咩呀? 上面講既你又無睇[sosad]

睇波、睇漫畫、睇動畫、睇新聞[banghead]


你本身無睇開?

[banghead]

#oh#

太多野追黎睇

你有睇咩呀? 上面講既你又無睇[sosad]

睇波、睇漫畫、睇動畫、睇新聞[banghead]

原來係呢啲[sosad] [sosad]


cass嚟咗香港


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?

[shocking]



仲以為電視台重播


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?

[shocking]

ig睇到,未知佢幾時走


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?

[shocking]

ig睇到,未知佢幾時走

就快美國國慶



仲以為電視台重播

[sosad]


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?

[shocking]

ig睇到,未知佢幾時走

就快美國國慶

有咩關係?[sosad]


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?

[shocking]

ig睇到,未知佢幾時走

就快美國國慶

有咩關係?[sosad]

以為會返美國慶祝


cass嚟咗香港

係咩:O :O :O
黎香港玩?

[shocking]

ig睇到,未知佢幾時走

就快美國國慶

有咩關係?[sosad]

以為會返美國慶祝

[sosad] [sosad]


有咩關係?[sosad]

以為會返美國慶祝

[sosad] [sosad]

佢有政治意識


有咩關係?[sosad]

以為會返美國慶祝

[sosad] [sosad]

佢有政治意識

#oh#


有咩關係?[sosad]

以為會返美國慶祝

[sosad] [sosad]

佢有政治意識

#oh#

IG佢離開香港未?


20年#hoho#


20年#hoho#

#adore# #adore#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 2:41
今天貼文總數: 553 | 累積文章數目: 7,502,360

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.