現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 旅遊台內。

跳至第

發起人
[遊歐sim]放一張sim卡
10 個回應
還酹江月

Member
3gb data 4G全速 + 500分鐘有號碼對話:D
包曬41個歐盟國家,適合去歐洲公幹、遊行既巴絲#yup#
全新無拆包裝,因為買錯左用唔著先放[sosad]
原價買左138,依家120放:)fn
詳情見圖
有興趣請tg: https://t.me/lana_leae

https://upload.cc/i1/2019/11/05/JmBZAD.png


#good2#0    #bad#2  
標籤:
支那移動不了


支那移動不了

:-(


支那移動不了

:-(

https://hedwig-cf.netmarble.com/forum-common/kofkr/kofallstar/82106008ded84a31b83b74250703d1a8_1565484943802.gif


3gb data 4G全速 + 500分鐘有號碼對話:D
包曬41個歐盟國家,適合去歐洲公幹、遊行既巴絲#yup#
全新無拆包裝,因為買錯左用唔著先放[sosad]
原價買左138,依家120放:)fn
詳情見圖
有興趣請tg: https://t.me/lana_leae

https://upload.cc/i1/2019/11/05/JmBZAD.png

#yup#


平咁多真係#adore# #adore# #adore#


3gb data 4G全速 + 500分鐘有號碼對話:D
包曬41個歐盟國家,適合去歐洲公幹、遊行既巴絲#yup#
全新無拆包裝,因為買錯左用唔著先放[sosad]
原價買左138,依家120放:)fn
詳情見圖
有興趣請tg: https://t.me/lana_leae

https://upload.cc/i1/2019/11/05/JmBZAD.png

#yup#


中國(已翻場)香港原來係賣點 #ng# #ng# #ng#


3gb data 4G全速 + 500分鐘有號碼對話:D
包曬41個歐盟國家,適合去歐洲公幹、遊行既巴絲#yup#
全新無拆包裝,因為買錯左用唔著先放[sosad]
原價買左138,依家120放:)fn
詳情見圖
有興趣請tg: https://t.me/lana_leae

https://upload.cc/i1/2019/11/05/JmBZAD.png

#yup#


中國(已翻牆)香港原來係賣點 #ng# #ng# #ng#


30 天 3gb:o)


鴨記 3UK 5GB都係呢個價咋喎


鴨記 3UK 5GB都係呢個價咋喎

3UK 仲要包埋瑞士
究竟咩人先會咁傻的嗎買呢張


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 26/6/2026 21:58
今天貼文總數: 624 | 累積文章數目: 7,503,532

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.