現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
196 個回應
就4張,細佬妹都結婚生咗兩件,除咗過時過節有啲空虛其他時間都好自由自在,係物質追求有壓力[banghead]

過左四十歲,老豆老母基本上放棄你,死埋就以後無人care你結唔結婚[sosad]

可能我大仔,佢哋好想我結婚生仔,怕我無人送終

同佢地講生左仔都可以無人送終#hehe#


但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現:-(

返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你[sosad]


作為一個中年毒向左走向右走,
我已經心理上準備到咗退休年齡,
當身體開始越來越多病痛,
我就會一死了之,
因為根本生無可戀,
個世界越變越差,
身邊冇一個愛我嘅人,
亦都冇一個值得我愛嘅人,
早死早著


今日係公園等外賣單,見到有件阿伯係公園打坐,令我睇化咗啲野

其實中年毒向左走向右走,可以用幾廿年時間去學習如何面對死亡同放下


但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現:-(

返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你[sosad]


作為一個中年毒向左走向右走,
我已經心理上準備到咗退休年齡,
當身體開始越來越多病痛,
我就會一死了之,
因為根本生無可戀,
個世界越變越差,
身邊冇一個愛我嘅人,
亦都冇一個值得我愛嘅人,
早死早著


今日係公園等外賣單,見到有件阿伯係公園打坐,令我睇化咗啲野

其實中年毒向左走向右走,可以用幾廿年時間去學習如何面對死亡同放下

呢排我都成日落街坐

無壓力 無四邊牆 好自由 無目的
落得街hea多 瞓教都瞓得少啲
唔會想用睡眠逃避清醒


就4張,細佬妹都結婚生咗兩件,除咗過時過節有啲空虛其他時間都好自由自在,係物質追求有壓力[banghead]

過左四十歲,老豆老母基本上放棄你,死埋就以後無人care你結唔結婚[sosad]

可能我大仔,佢哋好想我結婚生仔,怕我無人送終

同佢地講生左仔都可以無人送終#hehe#

大把case啲老野死咗仔女唔肯認屍,條屍擺係醫院殮房幾年#yup# #yup# #yup#


中年係30 40 定50 ?

我定義係50 upO:-)


自己開心就得
人地有仔女, 有佢地既開心
比較黎無咩意思
最緊要唔好比自己後悔


其實無得揀姐:o) xx( :~(


中年係40定30


我覺得30歲應該盡力成家立室,完成社會既要求

努力咗十年,到40歲都做唔到就放棄,唔好咁自私夾件大陸大媽落黎

劉德華50歲先生仔
張衛健想生又生唔到

有就有 無就無
接受就好


D人唔係睇化,亦唔係接受,只係無奈冇得改變!


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

呢d野我睇你慘你睇我慘架姐
最緊要係做決定前諗清楚自己想要d咩,唔好到左冇得重頭黎過先至後悔:-(

通常自己 得唔到既野都覺得係最好, 因為充滿無限既FF空間.
但當你真係有左果樣野, 好快就會覺得都係不外如是.
PS: 你每次買新玩具/電話/袋/鞋...準備買果段時間先係最開心最期待


君之我心,最近都有呢個感覺,然後開始慢慢放下物質,起左圖書館借書睇


其實無得揀姐:o) xx( :~(

點解要揀食屎[369] [369] [369]


做父母心理要好強大:-(
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/62e262de0e30de230283d533/cffaaf4a-5814-46d1-b77d-5276a9fd45a4/400444452_311377321648307_4188720271047769987_n.jpg


中年係30 40 定50 ?

我定義係50 upO:-)

30中算係啦,再大幾年就算係叔父級


有人話只有y染色體可以遺傳, x傳幾代就冇 , 所以重男輕女
咁都要有天生強項技能嘅y染色體先有用吖:-( :)fn
廢y 賤y 蠻種y 染色體要嚟做乜?_? 不如早早淘汰 , 或者唔生唔傳 對世界係貢獻


其實無得揀姐:o) xx( :~(

點解要揀食屎[369] [369] [369]


真,如果溝到女,佢有想結婚生仔,咁我都會照做


有人話只有y染色體可以遺傳, x傳幾代就冇 , 所以重男輕女
咁都要有天生強項技能嘅y染色體先有用吖:-( :)fn
廢y 賤y 蠻種y 染色體要嚟做乜?_? 不如早早淘汰 , 或者唔生唔傳 對世界係貢獻

脾氣差,情緒差有遺傳,惡到Hi Hi個堆唔生好過


有人話只有y染色體可以遺傳, x傳幾代就冇 , 所以重男輕女
咁都要有天生強項技能嘅y染色體先有用吖:-( :)fn
廢y 賤y 蠻種y 染色體要嚟做乜?_? 不如早早淘汰 , 或者唔生唔傳 對世界係貢獻

脾氣差,情緒差有遺傳,惡到Hi Hi個堆唔生好過

唔係淨係男會遺傳,女人都可以遺傳俾下一代


黑人強項係體能 舞蹈 跑步, 只有佢地有強而獨特基因 歐美運動員都流行黑白配
見過有低收入木工匠 天生彫塑模型美術 生嘅子女 數學天份高:)
高薪文職 沒有強項 只能生庸碌二世祖 , 唱歌藝人都冇遺傳項
首先要問自己有乜強項可以遺傳先:o)


O:-)


幾十年後嘅社會會同而家好唔一樣,而家啲人越嚟越講求個人主義,唔好諗住仔女到你老嗰時會養你,唔使你養返佢哋轉頭已經好好彩。你睇吓日本而家大把老人家獨具啲仔女係不聞不問,好多都係自生自滅。未來香港嘅世界啲人只會更加自私。所謂養兒防老呢個觀念喺未來絕對唔再適用。

而且不婚獨身嘅人越來越多,冇仔女嘅夫婦亦都越來越多,未來嘅世界一定會有相對型嘅服務去應付呢啲需求


都係睇你需求層次去到邊層
當你溫飽 居住都滿足唔到既時候
更加唔會追求愛情 尊重 自我實現


幾十年後嘅社會會同而家好唔一樣,而家啲人越嚟越講求個人主義,唔好諗住仔女到你老嗰時會養你,唔使你養返佢哋轉頭已經好好彩。你睇吓日本而家大把老人家獨具啲仔女係不聞不問,好多都係自生自滅。未來香港嘅世界啲人只會更加自私。所謂養兒防老呢個觀念喺未來絕對唔再適用。

而且不婚獨身嘅人越來越多,冇仔女嘅夫婦亦都越來越多,未來嘅世界一定會有相對型嘅服務去應付呢啲需求


家陣興離婚,人際關係又疏離,就算結左婚生埋仔都唔擔保第時唔會孤獨終老架

睇怕幾十年後六七成人口都係獨居廢老

政府應該有安樂死之類既相應政策


黑人強項係體能 舞蹈 跑步, 只有佢地有強而獨特基因 歐美運動員都流行黑白配
見過有低收入木工匠 天生彫塑模型美術 生嘅子女 數學天份高:)
高薪文職 沒有強項 只能生庸碌二世祖 , 唱歌藝人都冇遺傳項
首先要問自己有乜強項可以遺傳先:o)


基因唔是一成不變咁樣傳落去㗎!


真係架.D錢搵咗返嚟自己洗.
我老豆已經走先一步,如果老母都走埋真係一身輕.

而家自己一個,同女朋友又唔諗住生仔,可能婚都唔結,

可以做自己想做的事,參加興趣班,真係為自己興趣而唔係好似D小朋友係為咗搵學校去上興趣班.


我個朋友月入三萬,中午都要捱兩餸飯,就係為左俾個仔上興趣班


如果單身月入3萬
生活質素會正常好多


中年係30 40 定50 ?

60碎 都係青年:)


20-40一支公梗係爽
最弊好多人過40中,身體走下坡先黎後悔唔生
結果5、60歲搵件支那雞落黎生,製造大量社會問題


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 19:36
今天貼文總數: 497 | 累積文章數目: 7,503,124

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.