現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
196 個回應
之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

如果個老婆唔係控制狂就係,但係大部分港女都係控制狂,仲要年紀愈大年老色衰時控制慾就更強


有仔女嘅香港家庭多數冇品:o)


無老婆無仔女有地方住正常4X就可以退休,你玩埋我個份


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

如果個老婆唔係控制狂就係,但係大部分港女都係控制狂,仲要年紀愈大年老色衰時控制慾就更強

你諗吓女人去到40後基本上老公對佢都已經無咩性趣,老婆個樣愈來愈唔掂都算,連性格都大變,以前嘅溫柔都無晒,日日要對住咁嘅人,咩人生樂趣都無晒

當然唔係個個女人都係咁,但我識好多港女都係咁,係女人變成大媽嘅過程


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

唔明有乜樂趣,有老婆仔女根本鎖死一世,除非唔理d老婆仔女


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

老婆會吊厭仔女好煩有左家庭就冇單人自由
仲要欠左佢哋成日問你要錢,自虐點樣叫樂趣[sosad]


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

如果個老婆唔係控制狂就係,但係大部分港女都係控制狂,仲要年紀愈大年老色衰時控制慾就更強

你諗吓女人去到40後基本上老公對佢都已經無咩性趣,老婆個樣愈來愈唔掂都算,連性格都大變,以前嘅溫柔都無晒,日日要對住咁嘅人,咩人生樂趣都無晒

當然唔係個個女人都係咁,但我識好多港女都係咁,係女人變成大媽嘅過程

結左婚既女人老左一定變怨婦,日日小小事管住哂小小佢心情唔好事就發洩你身上
傻的媽我屋企幾個女人由細睇到大、你估我會唔知女人係幾咁麻拎煩生物:o)


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

唔明有乜樂趣,有老婆仔女根本鎖死一世,除非唔理d老婆仔女

唔理你都要比錢佢哋架,你搵三萬起碼比2萬家用,5萬比3萬
傻的媽我唔自己一個人洗三五萬唔好?
反正而家年代仔女老左絕對唔會養返你
即係你半世人供養老婆仔女=倒錢落海換好爸爸稱號,唔好咁弱智啦[sosad]


仲有講真, 呢個世代生仔女代表仔女大左一定養返你咩, 大把例子生三個仔女大左都唔理父母, 老左一樣變獨居老人, 例如咩賣報紙睡婆婆
但你當時付出好多金錢勞力去養仔女
付出過得唔到回報咁不如唔會付出好過, 因為最後結果可能一樣, 到老左無仔女照顧


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

有乜咁慘?請個賓妹服侍自己好過


生係用前40年換最後10年 (仲要有機會換唔到)


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(

點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣

唔明有乜樂趣,有老婆仔女根本鎖死一世,除非唔理d老婆仔女

唔理你都要比錢佢哋架,你搵三萬起碼比2萬家用,5萬比3萬
傻的媽我唔自己一個人洗三五萬唔好?
反正而家年代仔女老左絕對唔會養返你
即係你半世人供養老婆仔女=倒錢落海換好爸爸稱號,唔好咁弱智啦[sosad]


仲要撞車/意外死果d 永遠都係好爸爸
[sosad]lm [sosad2]lm


生係用前40年換最後10年 (仲要有機會換唔到)

就算宜家都大把人唔理個老竇由得佢去死,日本宜家甚至興起啲女人一到老公退休就離婚分身家

唔好唔記得呢啲係老人家,講緊佢哋後生時係7、80年代。宜家後生比嗰個年代更個人主義,更自私,唔會理傳統觀念,宜家班後生幾十年後你估真係會仲賢良淑德照顧老咗嘅老公老竇?啲人諗得太天真


人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下


唔想連累麻煩人,活到60幾就夠

我覺得你依家都麻煩到人,不如活多一個月算啦


人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下

現實係你老年果時, 好D既仔女就一腳踢你入老人院, 唔好果D都都等你做獨居老人 [sosad]
點解入老人院係好D ? 起碼佢地都知你係需要人照顧
D仔女大晒, 佢又要玩番你個 結婚生仔plan, 即係最後都要搬開住, 老伴走先一步 未又係得你一條友


如果有結婚 得番兩老 , 走先果個幸福d


人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下

現實係你老年果時, 好D既仔女就一腳踢你入老人院, 唔好果D都都等你做獨居老人 [sosad]
點解入老人院係好D ? 起碼佢地都知你係需要人照顧
D仔女大晒, 佢又要玩番你個 結婚生仔plan, 即係最後都要搬開住, 老伴走先一步 未又係得你一條友

如果女就顧唔到你,一定仔同老公優先,除非個女婿都大好人


自唔自私睇你生件咩人,生件陳同佳寧願你唔生[sosad]

有得揀㗎咩[sosad]


但係已經預計到自己晚年係劏房發臭咗先俾人發現:-(


呢個唔係最慘,死左之後話知你沖我條屍落廁所..
最慘係未死果時,老豆老母已經老得滯瓜左,自己開始老同機能衰退,退埋休既話真係同個社會絕緣。呢個情況唔知會持續幾耐,而係一個人傻的嗎9無野做果時,幾個月、幾年時間真係可以長到你覺得悶。

話你知其實結咗婚到最後都係差唔多,我見電視啲節目成日播,老咗啲仔女出晒去做嘢,好少返屋企照顧個老豆老母,之後兩公婆老咗嗰陣是但一個出問題,要另一個照顧佢,有啲老人痴呆、有啲中風、有啲失禁,大大小小嘅問題,之後另一半走埋之後,到最後都係得返自己一個呆吓呆吓咁,所以結局同一開始毒向左走向右走一個係冇分別,只係前面日子多個人,但另一半有事你重要照顧佢,如果自己一個冇另一半,嗰段時間反而自由啲,同埋你唔會知啲仔女會唔會移民走,留低你一個喺度,而家有好多cases都係咁,之前睇鏗鏘集,就係個女結咗婚移民去澳洲,留低個阿媽喺香港,個老公一早死咗,留低住喺間公屋度,變咗獨居老人自己一個傻的嗎9,你以為啲仔女大個咗之後重會好似細個咁同你一齊,呢啲只係ff自己幻想出嚟,好多時嘅狀況係,佢哋大個自己都有頭家要養,仔大仔世界,女大女世界,所以結局都係一樣[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/dfyvszf0.jxt4yy22g14.mgohaxlryns.wcx.jpg


但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現:-(

返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你[sosad]


作為一個中年毒向左走向右走,
我已經心理上準備到咗退休年齡,
當身體開始越來越多病痛,
我就會一死了之,
因為根本生無可戀,
個世界越變越差,
身邊冇一個愛我嘅人,
亦都冇一個值得我愛嘅人,
早死早著


今日係公園等外賣單,見到有件阿伯係公園打坐,令我睇化咗啲野

其實中年毒向左走向右走,可以用幾廿年時間去學習如何面對死亡同放下

哈利波特咁,面對死亡O:-)


有人話只有y染色體可以遺傳, x傳幾代就冇 , 所以重男輕女
咁都要有天生強項技能嘅y染色體先有用吖:-( :)fn
廢y 賤y 蠻種y 染色體要嚟做乜?_? 不如早早淘汰 , 或者唔生唔傳 對世界係貢獻

但以前啲人傳統上已經重男輕女,以前都未知有咩染色體[sosad]


其實都好睇識唔識搵啲世藝俾自己做


幾十年後嘅社會會同而家好唔一樣,而家啲人越嚟越講求個人主義,唔好諗住仔女到你老嗰時會養你,唔使你養返佢哋轉頭已經好好彩。你睇吓日本而家大把老人家獨具啲仔女係不聞不問,好多都係自生自滅。未來香港嘅世界啲人只會更加自私。所謂養兒防老呢個觀念喺未來絕對唔再適用。

而且不婚獨身嘅人越來越多,冇仔女嘅夫婦亦都越來越多,未來嘅世界一定會有相對型嘅服務去應付呢啲需求

其實香港而家已經係,好多後生移民都唔會帶埋老豆老母走,留低佢哋喺香港[sosad]
https://youtu.be/-ABBG80J0q0?si=bV8Sm6IXL_MrjKOu

重有好多一生出嚟就殘疾有病:-(
https://youtu.be/7tpAS-_jHdI?si=uXBJqjZoOzBny4Hb


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 22:27
今天貼文總數: 567 | 累積文章數目: 7,503,194

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.