現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 關
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登
161 個回應
徒手剝榴槤

https://upload.hkgolden.media/comment/jlifyfc4.acvyufbkcj2.4soipcv3y5l.uhp.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/cvr52qnk.ygjwl5zctwe.i1rxtznay2m.3oe.jpg
係度駁我駁到自爆埋,仲要我屌法輪功唔係屌佢,佢係咁對號入座,而家佢應該會係咁搵野屈我同人身攻擊我追住我咬[369]


#good2#10    #bad#7  
標籤:
幫佢答定,唔比我係馬拉人咩, diu nei


幫佢答定,唔比我係馬拉人咩, diu nei

佢之前本來話星馬人都用簡體,比我chok兩chok又話自己深圳開廠,係咁講大話[sosad]


最on9係佢之後轉返繁體cap返相出黎,當冇事發生果下on9[sosad]


勝邪天威


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

咁大膽?[shocking] [shocking]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

咁大膽?[shocking] [shocking]


仲有一個俾同類恥笑

https://upload.hkgolden.media/comment/cud14ala.10r0o5c53yg.vgkoueoaltc.k3s.jpg


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚[369]


睇黎好多黃絲都係大陸黎[369]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚[369]


你果然係弱智


樓主幾時再出post吹奏中國車企?好期待[bomb]


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚[369]


你果然係弱智

同白魯卡同級


https://upload.hkgolden.media/comment/j1neigve.lfasjzj3z4b.lpasxs0nrmz.yd5.jpg


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚[369]


你果然係弱智

駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉[369]


https://upload.hkgolden.media/comment/j1neigve.lfasjzj3z4b.lpasxs0nrmz.yd5.jpg

老賊上次撐班阿差都比我撚到收左皮啦[sosad]


樓主幾時再出post吹奏中國車企?好期待[bomb]

班黃絲撐大陸老翻模型精彩d[369]


我發覺平時同我嘈果d黃絲係唔會理呢條大陸仔,睇黎反中還反中,都要同法輪功劃清界線[sosad]


黃絲精英 大陸仔

R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板)
電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 )
自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 )
小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點)
強烈活塞運動(淘寶)
酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士)
防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知 #adore#bg, 年齡成55 , 仲要靠老母)
likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉)
Mr.Slow ( 做中國政府公務員)
不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山)
RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員)
張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員)
嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板)
淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女)
oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨)
斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔)
にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人)
痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)


唔怪之 講同事實可以完全相反

原來法法輪功人士

唔怪之 要戴綠帽 , 正常女都唔要佢

真大陸佬戴綠帽 [369]


我發覺平時同我嘈果d黃絲係唔會理呢條大陸仔,睇黎反中還反中,都要同法輪功劃清界線[sosad]

9成 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
都係法輪功人士


唔怪之 講同事實可以完全相反

原來法法輪功人士

唔怪之 要戴綠帽 , 正常女都唔要佢

真大陸佬戴綠帽 [369]

佢話佢用簡體機唔係大陸仔,識睇簡體先係大陸仔,問ai話香港人口普查96%人識睇
又話我成日屌法輪功,所以係法輪功fans
佢真係當呢度d人好似佢d教徒咁弱智[sosad]


我發覺平時同我嘈果d黃絲係唔會理呢條大陸仔,睇黎反中還反中,都要同法輪功劃清界線[sosad]

9成 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
都係法輪功人士


你今日食左藥未呀 ? 死弱智痴線佬 #ng#


樓主要一面話我真係好嬲,特登喺個topic話我阿大陸仔嚟,應該係好撚嬲。

不過呢佢又答唔到點解我個介面可以同時有繁體同簡體。

https://upload.hkgolden.media/comment/qivnnqv2.3cyi1xnulgl.gyu1jearvki.vj4.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5412r5wv.pgxqpppqe5c.illa4u4r4q4.wsx.jpg

而樓主剛才喺第二個topic,自稱識個鬼佬用支付寶綁定Visa,仲成日陪佢返大陸,而以佢、阿魯卡同無聊齋主嘅邏輯,咁就即係真係大陸仔嚟,但係佢又一而再再而三強調我屈緊佢係大陸仔嚟喎,邏輯係佢哋嘅,佢哋一直都覺得冇問題,點解樓主會覺得我屈緊佢呢?。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/0to3he40.vtq2vodze2i.hk0sefxqrs4.exo.jpg


最後就一個問題,係佢自己成日無端端走入人哋個topic貼法輪功成員着黃色衫嘅相,就即刻話我係法輪功成員,但係佢唔係法輪功成員,又點會成日無端端發啲相呢,相係佢貼嘅關我撚事咩??:D
https://upload.hkgolden.media/comment/wrddh5wv.bxxmydd3tm1.fhej1xndjlz.2h1.jpg


你俾司徒老賊恥笑,真係叻。


https://upload.hkgolden.media/comment/11qopbim.drysx1m5i0e.gaykkf5bcox.wgh.jpg

一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚[369]


你果然係弱智

同白魯卡同級


兩隻狗王含,體液同病毒互換左,
齊齊變更弱智


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 3:27
今天貼文總數: 302 | 累積文章數目: 7,502,929

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.