現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

跳至第

發起人
E間廠出D公仔貴到,唔敢射精上去
33 個回應
MILET(已切)

#good2#3    #bad#0  
標籤:
背後都係中國大媽喺度填色。


鋪定張保鮮紙先得唔得?


背後都係中國大媽喺度填色。

是但啦


咁係因為窮 唔係唔夠膽


背後都係中國大媽喺度填色。
應該係大叔先啱^3^


近排先黎咗一隻[sosad]lm
https://truth.bahamut.com.tw/s01/202606/1ee4a5149d39f1258a8a3083ac12ff9b.JPG


"semen on figure" 有一批另類性癖好人仕喜歡呢個題材 [sosad]


血際啦,唔好浪費D精[bomb]fj


P1上次唔係話昆大媽血汗錢咩 仲有人幫襯


[sosad] [sosad] [sosad]


點解要射精上去xx(sq xx(sq xx(sq


點解要射精上去xx(sq xx(sq xx(sq



$13800 hkd rich
$2xxx hkd其實平


點解要射精上去xx(sq xx(sq xx(sq

都係一種上色啫


xx(


點解要射精上去xx(sq xx(sq xx(sq

都係一種上色啫

@_@sq @_@sq @_@sq


以為有掍,失望


"semen on figure" 有一批另類性癖好人仕喜歡呢個題材 [sosad]

:O


Prime one 梗係貴, 買返黎都無位放.


Prime one 梗係貴, 買返黎都無位放.

其實唔算太貴
大陸而家好少少嘅GK都講緊幾萬蚊
始終授權唔平,開模都好貴


Prime one 梗係貴, 買返黎都無位放.

其實唔算太貴
大陸而家好少少嘅GK都講緊幾萬蚊
始終授權唔平,開模都好貴

有授權1/4平極都5,6千起[sosad]


Prime one 梗係貴, 買返黎都無位放.

其實唔算太貴
大陸而家好少少嘅GK都講緊幾萬蚊
始終授權唔平,開模都好貴

有授權1/4平極都5,6千起[sosad]

p1產量多(之前走數嗰單嘢,每批都300-1000隻起)
大陸gk產量可能得幾十隻/甚至係one make
個模唔平


隻FF記得要100萬日元[sosad]
唔知有冇人買[sosad]


隻FF記得要100萬日元[sosad]
唔知有冇人買[sosad]

唔使咁貴
官網睇到都係$25800 hkd
但睇過大陸分享,大陸GK已經有公司夠膽開5-10萬人仔
成品成張餐枱咁大


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 3:27
今天貼文總數: 302 | 累積文章數目: 7,502,929

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.