現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 關
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
美國算唔算幫伊朗拿下海峽控制權
7 個回應
勒老闆

以前都唔敢收錢,怕俾人圍,而家以後就每日收錢,真係要多謝美國


#good2#4    #bad#1  
標籤:
霉國就是壞
需東風擊滅


收唔收中國錢?


伊朗仲有前途過中國香港


伊朗仲有前途過中國香港

低級行政就是不及中國先軍專正


[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup


伊朗仲有前途過中國香港

低級行政就是不及中國先軍專正

中華量子專政:-[yup :-[yup :-[yup


伊朗仲有前途過中國香港

低級行政就是不及中國先軍專正

中華量子專政:-[yup :-[yup :-[yup

#hoho# #good# 可微秒速決策


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 9:40
今天貼文總數: 331 | 累積文章數目: 7,502,958

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.