現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 關
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
京東:未來用機械人送貨不需速遞員 推「涅槃計劃」再培訓70萬人
56 個回應
泡菜與蝗蟲

https://upload.hkgolden.media/comment/wqfafpu0.ygnnwxo4gbt.0umcplrwcg0.za4.jpg

「將來都是機器人送貨,根本不需要快遞員。」京東集團創始人、董事局主席劉強東21日在APEC工商領導人中國論壇的專題研討會上說,希望把京東已有的70萬快遞員等藍領工人,送到學校做技術培訓,以應對AI和技術發展帶來的衝擊。

新技術不應剝奪人類工作權利

劉強東透露,近期,京東內部提出了「涅槃計畫」,希望把京東的70萬快遞員等藍領工人,送到學校做技術培訓。京東因此在全國簽了120所學校,他說,以後京東員工可以給機器人做維修、做保養。 「作為企業,如果你有新的技術,要讓人類的生活變得更加美好,讓工作變得更加有趣,而不是技術來剝奪人類工作的權利。」

劉強東認為,將來送貨的都是機器人,根本不需要快遞員,「但是我並不需要我們70萬兄弟沒有飯吃、沒有工作」。


京東AI技術將向所有夥伴開放

「技術壁壘本質上就是技術的剝削,他會掠奪其他國家的財富,只為一個國家或者一個企業提供服務,這不是我們想要的。」他在會上並鄭重宣布,「從今天開始,京東所有的AI技術都會向海外各個國家所有夥伴進行開放,包括亞太地區。」

「目前全球各國經濟發展、電力等基礎設施以及資金儲備差距顯著。人工智慧屬於重投入領域,全球頭部企業佈局AI均為百億美金級別投入,這樣的海量投入,是亞太地區多數國家和企業難以承受的。」但他強調,即便經濟欠發達地區,也能在本輪智慧技術變革中找到自身發展機會,核心需要各地企業、可主動性對新技術技術領域的新技術佈局,搶先開發新企業、科利設備,新企業佈局。

他預判,後續各國會要求企業根據機器人、無人車、無人機的部署數量,配對專屬管控、飛控人員。由於機械設備無法實現零故障,面對極端天氣、設備故障、戰爭等特殊極端場景,必須依靠人工兜底管控,這也為亞太地區產業發展留出了空間。


#good2#5    #bad#15  
標籤:
大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


AI話計埋五險一金已經貴過,尤其大城市,未計機械人可以開工開更長時間


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅

躺平


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


AI話計埋五險一金已經貴過,尤其大城市,未計機械人可以開工開更長時間


好快同hk 一樣, 50% 老人

之後 2/3 老人


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅

冇咁易? 家陣未有機械人流行.
洗唔洗睇下大陸家陣咩失業率?


做得送貨會學得識整機?


人類只有一個用處[sosad]


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


AI話計埋五險一金已經貴過,尤其大城市,未計機械人可以開工開更長時間


機械人可以換更充電or駁電纜基本上7*24咁工作都無問題又唔會勞損,你瞓緊覺佢已經係門口派埋貨了#yup#


做得送貨會學得識整機?

70萬個裡面有70個成功轉營佢已經會大事宣傳


機械人一部幾多錢
仲未計人為破壞嘅維修費
一係就送貨佬全部轉型去晒回收機械人包維修
結果都係嗰堆成本[sosad]


打風落雨送唔送到架


大陸人嗰套真係好恐怖


大陸人嗰套真係好恐怖


寧可我負天下人,不可天下人負我

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8061259&page=4


機械人一部幾多錢
仲未計人為破壞嘅維修費
一係就送貨佬全部轉型去晒回收機械人包維修
結果都係嗰堆成本[sosad]


淨係成本計到打和咁上下已經即狗衝啦[run]


人類只有一個用處[sosad]

捐贈器官小天使


比您換九晒d 機械人。又點,d 人失業邊得閒買您d貨?///


咁去接受培訓駛唔駛俾學費架[sosad]


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅

你咪撚發夢呀,就算佢出到70萬嗰啲機械人


使唔使一個人招呼一隻機械人呀?



起碼斬一半先最少[sosad]


機械人一部幾多錢
仲未計人為破壞嘅維修費
一係就送貨佬全部轉型去晒回收機械人包維修
結果都係嗰堆成本[sosad]

個腳本最後好似智能叛變一樣


有一部份匿埋幫人做機械維修


有班叻嘅呢就幫人將個機械人再強化啲攞嚟打劫#hehe#


機械人一部幾多錢
仲未計人為破壞嘅維修費
一係就送貨佬全部轉型去晒回收機械人包維修
結果都係嗰堆成本[sosad]



喂!你識條鐵咩?[sosad] 我n年前過中國入境用e通道都係有一個人在對面撳掣才開閘門過㗎!


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


AI話計埋五險一金已經貴過,尤其大城市,未計機械人可以開工開更長時間


好快同hk 一樣, 50% 老人

之後 2/3 老人


唔會

HK遲下變90%新港人, 10%舊人


我估未來各國都會徵AI稅
一定會

但常理按,大陸不但會徵、而且一聲令下就即刻徵
所以佢咪懶叻,再培訓後都一樣徵你


大陸人工平過機械人,冇咁易炒哂啲人嘅


AI話計埋五險一金已經貴過,尤其大城市,未計機械人可以開工開更長時間


好快同hk 一樣, 50% 老人

之後 2/3 老人


唔會

HK遲下變90%新港人, 10%舊人


如果計有一百萬人走左,但 hk 仍有七百萬

咁通街冬瓜都合理


勒老闆典蒜[shocking]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 4:44
今天貼文總數: 301 | 累積文章數目: 7,502,369

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.