現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
侵: 私己賢會辭職
28 個回應
over001

https://upload.hkgolden.media/comment/s3ji5ac5.rnsi2lq4vbl.1pswwxx3idc.so0.jpg 私己賢將辭去英國首相職務。他在兩個非常重要的項目上成績很差——移民和能源(開放北海石油!)。祝他一切順利!


#good2#4    #bad#4  
標籤:
https://upload.hkgolden.media/comment/4iqx4ytf.d5f25ikyxzm.zook5wmjr13.nkx.gif


佢係最厚面皮既英國首相

早知係咁 , Boris Johnson 當初就唔好辭職


https://upload.hkgolden.media/comment/tmadimgy.mloayjx3jdh.3fc1z10nd2l.evp.jpg 一位肢體語言專家聲稱,在加拿大舉行的七國集團峰會期間一場混亂的新聞發布會上,基爾·斯塔默爵士「像條搖尾巴的狗一樣卑躬屈膝地跪在唐納德·特朗普腳下」。


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

之前仲要情願賣咗個本身有永久地權既基地都唔想俾美軍用sosad


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

之前仲要情願賣咗個本身有永久地權既基地都唔想俾美軍用sosad

呀好似記錯, 唔係賣, 係"還", 無錢收咖


屎塔正一癈柴,剩係識9 up , 一事無成。


對上似樣相既首相,好似係Boris
但都比人搞,做唔到幾耐
Hi Auntie,你做我埋失份


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

最唔順氣緊係屎塔墨拉大隊幫黑婆競選啦#hehe#


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

最唔順氣緊係屎塔墨拉大隊幫黑婆競選啦#hehe#

干涉別國內政#yup#


斯首相勁廢,唔明班英選民點解會選佢?英巳經爛,仲要無人識整頓維修#ng#
阿侵派個人去小英做首相,搞掂個爛攤啦。


斯首相勁廢,唔明班英選民點解會選佢?英巳經爛,仲要無人識整頓維修#ng#
阿侵派個人去小英做首相,搞掂個爛攤啦。

班英國人果陣話想借侵番去英國用一日, 應該做到既野仲多過私己賢做咁耐夾埋


改革黨/光復黨/保守黨:
唔好呀
我要佢Seven到下屆大選
瓜分左癌票源呀
#adore#cl


都唔知小英國想點?_? 黨又多又模糊,斯巳經傻的嗎9咁,下個個盲毛跟阿侵算嘞,唔好諗咁多。


:)


斯首相勁廢,唔明班英選民點解會選佢?英巳經爛,仲要無人識整頓維修#ng#
阿侵派個人去小英做首相,搞掂個爛攤啦。

Elon Musk 攪緊 #good#


依家班英國佬好似食咗蠢藥中二雞咁:o)cn 以前d英國佬好識砌局出牌㗎。


依家班英國佬好似食咗蠢藥中二雞咁:o)cn 以前d英國佬好識砌局出牌㗎。

有冇熟英國政治嘅人講吓幾時開始係咁


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

之前仲要情願賣咗個本身有永久地權既基地都唔想俾美軍用sosad

呀好似記錯, 唔係賣, 係"還", 無錢收咖

係免費將個島送畀個唔拉更嘅敵對國家,然後畀租金嗰個國家租個島嚟用
S級智將


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

之前仲要情願賣咗個本身有永久地權既基地都唔想俾美軍用sosad

呀好似記錯, 唔係賣, 係"還", 無錢收咖

係免費將個島送畀個唔拉更嘅敵對國家,然後畀租金嗰個國家租個島嚟用
S級智將


係啦係啦, 佢話係"還"番個島俾人好似係, 跟住要俾租


依家班英國佬好似食咗蠢藥中二雞咁:o)cn 以前d英國佬好識砌局出牌㗎。

有冇熟英國政治嘅人講吓幾時開始係咁


貝利雅(你中唔中意佢都好)已經算係英國最後一個正常既首相
可惜新一代英國後生果代完全係廢既,所以將來英國政客只會更廢沒有最廢


[sosad] 美國總統同人地個PM 官宣
之前D 乜嘢唔幫美軍借基地
條氣順曬

最唔順氣緊係屎塔墨拉大隊幫黑婆競選啦#hehe#

買錯邊係咁,正常就買兩邊,
佢就傻的嗎9買死一邊[sosad]


斯首相勁廢,唔明班英選民點解會選佢?英巳經爛,仲要無人識整頓維修#ng#
阿侵派個人去小英做首相,搞掂個爛攤啦。

Elon Musk 攪緊 #good#


佢係外人,點搞
而且亦冇責任要搞

你覺得係「爛攤」,但大部份英國人都大愛包容,又唔介意狂派福利,佢地覺得唔緊要冇所謂


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 22:37
今天貼文總數: 513 | 累積文章數目: 7,502,320

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.