現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
美以斬首戰術係失敗定成功
19 個回應
二本松

如題


#good2#2    #bad#2  
標籤:
對比下入基褲入咖啡單野


戰術成功 戰略失敗


其實而家同美國刁個班係咩人黎


戰術成功 戰略失敗


戰略一早成功咗, B2炸咗核設施


嚴格意義

戰術成功
戰略成功

但大戰略方面,伊朗政權抵抗意志,超出預期
也因為大戰略既因素(政、經等非軍事因素,如戰後局面收拾)
明明可以繼續炸但選擇唔炸


收左神權經濟皮, 少咁個恐怖份母已經成功啦
波斯家陣唔係波斯, 99%信阿拉未改革, 你點殺都係咁O:-)
農村包圍城市


你都識問係斬首戰術,咁係咪斬咗?斬咗咪成功囉。


一開波已成功咗, 之後拖時間想迫對家傾deal 只係為以後幾十年幾百年伊朗無核武用


成粒頭換左仲問成唔成功[sosad]dw


嚴格意義

戰術成功
戰略成功

但大戰略方面,伊朗政權抵抗意志,超出預期
也因為大戰略既因素(政、經等非軍事因素,如戰後局面收拾)
明明可以繼續炸但選擇唔炸

水咗出去示威嗰班死晒:-(


其實而家同美國刁個班係咩人黎

佢同緊董卓傾
但仲有18路豬候可以射飛彈


2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?


2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?

而家就係無人揸旗


要活捉

O:-) O:-)


2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?

而家就係無人揸旗

有,仲有伊朗政府同穆結塔巴
不過暗殺咗咁多教士派高層 佢哋冇再咁大聲


2003年美軍係一個月推霖伊拉克政權,國際上係一d質疑聲都無,邊似依家,伊朗揸旗仲係同一班人,仲要簽協議?



伊朗類似case係阿富汗
美軍註軍20年 一撤軍就回到解放前
呢次侵唔會推翻伊朗政權 打冧教士派算
等伊朗人自己內部解決


成粒頭換左仲問成唔成功[sosad]dw


幾十年來把持住伊朗既包頭佬哈梅內衣 外科手術式被擊殺 外加一大堆伊朗軍政高層
然後美軍傷亡係極低
本身已經係個前所未有既成功

連五毛狗都駁無可駁 只能spin去耗盡美國彈藥庫存量呢D無向左走向右走聊既小事
同時間 美股keep住唱新高 基本上國內經濟係無大影響


成粒頭換左仲問成唔成功[sosad]dw


幾十年來把持住伊朗既包頭佬哈梅內衣 外科手術式被擊殺 外加一大堆伊朗軍政高層
然後美軍傷亡係極低
本身已經係個前所未有既成功

連五毛狗都駁無可駁 只能spin去耗盡美國彈藥庫存量呢D無向左走向右走聊既小事
同時間 美股keep住唱新高 基本上國內經濟係無大影響

戰略上一半一半吧
pros:
伊略原蛇頭死
淨低嗰班遲早內戰
核武呢個問題短時間內冇威脅
周邊盟友捱小炸彈好過捱核彈
呢點好成功
cons:
想複製委內瑞拉安插傀儡暫時成唔到事
宣傳上對佢中期選舉都冇幫助甚至有害

不過我覺得有人多少誇大左呢場戰爭影響


冇失敗但未成功,仍需努力


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 18:49
今天貼文總數: 444 | 累積文章數目: 7,502,251

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.