現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 開]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

跳至第

發起人
意樂$87焗肉醬千層麵 卜佢個街俾啲咁嘅嘢
32 個回應
泡菜與蝗蟲

#good2#11    #bad#0  
標籤:
得5層


藍店 算有交代啦~


外賣真係吹佢唔漲
成竇拎落去換


藍店 算有交代啦~

下次畀狗飯你食~


番茄醬餅皮?[sosad]


起碼唔係預製菜,誠意分搭夠啦。#good#


食大快活好過啦


嗌意樂值得擁有#good2#


pizza黑係最好既


外賣個qc 可以係低處未算低
求其俾個汁墊一墊就送走無眼睇


講到有人迫佢食意樂咁[sosad]


無預製 一睇就知手工野


之前成日食,但依家越黎越貴,午餐都近70蚊起跳,不了


巧想痴~


好乸hea


嗌得呢間嘢嘅都無向左走向右走腦㗎啦[sosad]


越做越差


講到有人迫佢食意樂咁[sosad]


想食預製嘢[smoke]cl


喺外國食千層麵都試過係咁喎


食唔熟麵粉會肚痛


堅垃圾///


巧想痴~

[banghead]fn


https://upload.hkgolden.media/comment/tvhf2nsz.yx43kdio4jg.m0mk3ddmpwj.nr5.jpg

白汁都好向左走向右走hea[jerk]cl


食大九樂好過喇hi //https://upload.hkgolden.media/comment/mftni3m3.ogamvvl3uya.xhtnp5fj2do.jwt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/0lavpmfp.spqh45rnhtw.fi4edeisheb.ngb.jpg


依間公司間間都咁垃圾
都咁多人食
香港成pat屎都係應得


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 22:37
今天貼文總數: 513 | 累積文章數目: 7,502,320

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.